جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۱ آذر ۶, دوشنبه

اطلاعیه ستاد یزید بن معاویه به مناسب ایام محرم الحرام


امت شهید پرور ایران آیا وقت آن نرسیده است نسبت به جناب یزد و شمر و سایر کارگزاران ایشان تجدید نظر کنید و قبول داشته باشید که ایشان بسی انسانی‌تر از حکام فعلی کشور خودتان عمل کرده‌اند. برای نمونه توجه شما را به موارد زیر جلب می‌کند:
-         آنان در هزار و چهار صد سال پیش زنده‌گی می‌کردند و تجارب بشری نسبت به حقوق بشر بسیار عقب‌مانده‌تر از حال حاضر بود.
-         آنان با مخالفان مسلح خود روبه‌رو بودند که بسیار جنگیدند و تعداد زیادی از سربازان‌شان را کشتند. در صورتی که حکام شما کسانی مانند ستار بهشتی را به قتل می‌رسانند که سلاحی جز قلم نداشتند.

-         فقط افراد مسلحی که در جنگ بودند و در جنگی روبه‌رو می‌جنگیدند کشته می‌شدند و کسانی که نمی‌جنگیدند در امان بودند. مانند برادر سرکرده‌ی مخالفان که چون بیمار بود و نمی‌جنگید مورد تعرض قرار نگرفت. اما حکام شما پدر را به جرم پسر دستگیر می‌کنند و فرزند را به جرم مادر ممنوع الخروج.

-         آنان به زنان و کودکان کاری نداشتند. و زینب کبرا خواهر سرکرده مخالفان بدون هیچ تعرضی چند روز بعد در کاخ جناب یزید سخنرانی کرد و مورد اذیت و آزار هم قرار نگرفت. در صورتی که حکام شما دختر را در مراسم عزای پدر کشتند.

-         هیچگونه تجاوزی بعد از پیروزی در کربلا گزارش نشده است. در صورتی که در حکومت شما به زنان و مردان دستگیر شده در تظاهراتی صلح‌آمیز تجاوز شد و مورد هتک حرمت بسیار قرار گرفتند.

-         ما می‌پذیریم که زیاده روی‌هایی در کربلا صورت گرفت و پس از بازگشت لشکریان و اطلاع از کم و کیف ماجرا شمر و سایر سرداران خاطی تنبیه و مجازات شدند اما در حکومت شما عامل اصلی فجایع کهریزک پست و مقام جدید می‌گیرد و ارتقا پیدا می‌کند.

-         لذا انتظار می‌رود در مراسم امسال جانب عدالت را رعایت کنید و بدانید کسانی که بر شما حکومت می‌کنند بسیار خطاکارتر و جنایت‌کارتر از یزید ابن معاویه هستند که اگر ایشان در این زمان زنده‌گی می‌کرد بی‌شک حتا آن واقعه شوم هم اتفاق نمی‌افتاد.


ستاد عدل و انصاف برای يزيد بن معاوية



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر